Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΛΕΨΙΑ ΜΕ ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟ ΤΗΝ COSMOTE


Ξαφνικά σήμερα αρχισα να παίρνω μυνηματα στο κινητό μου απο 54422 & 54666.
Κάποιος εδωσε σε κάποιο "παιχνίδι" του Internet το κινητό μου. ( Μπορεί να ηταν κάποιο απο τα παιδιά μου ), ειναι η εταιρία TELEBOX πίσω απο τα μυνήματα που ελαβα, 20/3/2014 πέντε sms απο 54422 σε διάστημα 3 λεπτών και 3 sms απο 54666 σε διάστημα 11 λεπτών.
Ολα εγιναν απο 19:21 εως 19:32 που εστειλα sms STOP στο 54422 για να μην με χρεώνουν πλέον και να σταματήσουν τα sms τους.
( Αφου μπορουσα να ψαξω στο internet για παρόμοιες περιπτώσεις )

Θα επρεπε η πολιτεια να προστατεύει τους καταναλωτές, να στέλνουν ενα μύνημα οι Εταιρίες που κερδίζουν απο την "αγνοια" της κρυφής χρέωσης, ας τους υποχρεώσει να στέλνουν ενα μύνημα πρίν ξεκινήσουν να αποστέλουν τα sms τους 1 μέρα πιό μπρόστα οπου θα λενε οτι ενεργοποιήθηκε κάποια υπηρεσία και εαν δεν το κάναμε εμεις να στέλνουμε ενα sms ωστε να την ακύρώνουμε εγκαίρως.

Το sms οτι ενεργοποιηθηκε κάποια υπηρεσία και πώς μπορώ να την ακυρώσω το ελαβα αφού πρώτα εστειλα sms ακύρωσης.

Παρόλο που ηξερα την υπαρξη της λαμογιάς αυτής θα χρεωθώ κάποια υπηρεσία που ποτέ δεν χρησιμοποίησα και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

Αν δεν το δώσεις σημασία θα βρεθείς με εναν καλοφουσκωμένο λογαριασμό.
Το sms που στέλνουν το χρεώνουν σε εσενα απο 0,11 εως και 2,07 €.

ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

4 σχόλια:

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

Εγώ πηρά τα χρήματα μου πίσω, καθώς με είχαν χρεώσει παραπάνω από 30€. Καταρχήν, ζητήστε από την εταιρία σας να κάνει (δωρεάν) φραγή στα εισερχόμενα μηνύματα από πενταψήφιους αριθμούς και μετά στείλτε e-mail στο support@telebox.gr. Παρακάτω, εχω προσθέσει όλα τα e-mails που αντάλλαξα μαζί τους.

Subject: Re: Μήνυμα
Εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας.

Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα πιό κάτω στοιχεία για να τα μεταβιβάσουμε στο συνεργάτη μας για να προβεί στη διαδικασία της πίστωσης:

Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:

IBAN λογαριασμού: G..

Παρακαλώ επιβεβαιώστε γραπτώς με απάντηση στο παρόν.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr
On 08/12/2014 17:19, wrote:

Καλησπέρα,
Στις 21/10 έλαβα πράγματι τεσσερα SMS από το 54422. Και τα τέσσερα στάλθηκαν στις 20.31. Φυσικά τα SMS αυτά υπάρχουν ως αποδεικτικά στοιχεία, αποθηκευμένα στη συσκευή μου και κανένα απο αυτά δεν περιέχει το υποτιθέμενο pin. Με το e-mail που μου στείλατε και την επιβεβαίωση απο τον πάροχο μου (cosmote) οτι δέχτηκα μονο αυτά τα τέσσερα μηνύματα στις 21/10, προχωράω σε καταγγελία στην ΕΘΝΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΊΩΝ, με την οποία έχω ήδη επικοινωνήσει.

Έλαβα πολλά SMS συνολικά από τους δύο πενταψηφιους αριθμούς σας και απαιτώ την άμεση επιστροφή όλου του ποσού που με χρεωσατε.

Το Iban του λογαριασμού μου σε περίπτωση που που αλλάξετε γνώμη είναι
• IBAN: ……………………………..

Υ.Γ. Θα ενημέρωσω επίσης την ΕΕΤΤ ότι τα στοιχεία που μου δώσατε μέσω e-mail, μου τα δώσατε και τηλεφωνικά, χωρίς πρώτα να επιβεβαιώσετε αν πρόκειται περί του πραγματικού κατόχου του τηλεφωνικού αριθμού. (Νόμος περί προσωπικών δεδομένων;;)

--From: Telebox Support GR
Date: December 8, 2014 at 12:22:25 GMT+2
To: <@hotmail.com>
Cc: Telebox Support GR
Subject: Re: Μήνυμα
Καλησπέρα σας,

Ο κάτοχος του κινητού 69… εγγράφηκε στην υπηρεσία του συνεργάτη μας BUKUGAMES στις 21/10/2014 και ώρα 20:31 μέσω ιστοσελίδας: (βλ. συνημμένο έγγραφο ιστοσελίδας). Οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας καθώς και τα μηνύματα επιβεβαίωσης εγγραφής, τον ενημερώνουν για τη φύση και τις χρεώσεις της υπηρεσίας. Η υπηρεσία προσφέρει περιεχόμενο για κινητά, και παρέχεται από συνεργάτη μας του εξωτερικού.
Ο κάτοχος του κινητού 6…. αιτήθηκε εγγραφής στην υπηρεσία εισάγοντας το νούμερό του στην ιστοσελίδα όταν του ζητήθηκε. Η επιβεβαίωση της επιθυμίας του για εγγραφή πραγματοποιήθηκε με αποστολή μοναδικού αριθμού επιβεβαίωσης (PIN) σε αυτόν, μέσω ενός SMS χωρίς χρέωση, τον οποίο ο κάτοχος του κινητού διάβασε και εισήγαγε στην ιστοσελίδα όταν του ζητήθηκε.

Όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί, το πρώτο μήνυμα που αποστάλθηκε στο 6…. μετά την εγγραφή του στην υπηρεσία, τον καλοσώρισε σε αυτήν και ανέφερε ξανά τους όρους χρήσης της, καθώς και το κόστος των μηνυμάτων που θα ακολουθήσουν.

Να σημειώσουμε οτι η διαδικτυακή διεύθυνση (IP address) που χρησιμοποίηθηκε από τον κάτοχο του 69 κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην ιστοσελίδα και την εγγραφή του ήταν η9… (πάροχος Ίντερνετ:OTENET)
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
On 28/11/2014 22:32, wrote:
Προς υπεύθυνους,

Την Παρασκευή 21/11/2014 έλαβα το εξης μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο: ΔΩPEAN MHNYMA: EIΣTE ΣYNΔOMHTHΣ ΣTHN YΠHPRΣIA BUKUGAMES 2.07EYPΩ/MNM,12MNM/MHNA, TELEBOX ΔIAΓPAΦH:ΣTEIΛE STOP BUKU ΣTO 54422 BΘ: THΛ: 2111885489.

Προηγουμένως έλαβα και άλλα μηνύματα από την υπηρεσία σας.

Ο αριθμός του τηλεφώνου μου είναι ….
Προσπάθησα να επικοινώνησω μαζί σας, αλλά φυσικά απαντάειενα ηχογραφημένο μήνυμα.

Ποτε δε έγινα συνδρομητής στην υπηρεσία σας. Σε περίπτωση που υποστηρίζετε το αντίθετο, απαιτώ να μου το αποδείξετε.
Έχω συμβουλευθεί δικηγόρο και την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή. Σε περίπτωση που με έχετε ήδη χρεώσει για τις υποτιθέμενες υπηρεσίες σας, απαιτώ την επιστροφή όλου του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό μου: Διαφορετικά θα κινηθώ νομικά.

FAKYLAS είπε...

Πολυ κατατοπιστικο για τις ενέργειες που εκανες και πήρες πίσω τα λεφτα που "ληστρικά" σου πήραν.

Μαμά στο Δρόμο είπε...

Είσαι εξαιρετική! Ευχαριστώ, και (με την άδειά σου) αναδημοσιεύω ώστε να επωφεληθούν και άλλοι.

Unknown είπε...

Καλησπέρα,

Με το παρόν σας αναφέρουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας και θα σας απαντήσουμε εντός πέντε εργάσιμων ημερών.

Στο μεταξύ, σας παραθέτουμε κάποιες πληροφορίες που ενδέχεται να σας φανούν χρήσιμες:


- η Telebox παρέχει υποστήριξη πελατών για υπηρεσίες τρίτων. Για περαιτέρω πληροφορίες για την εκάστοτε υπηρεσία, μπορείτε να απεθυνθείτε στην ιστοσελίδα ή διαφήμιση της υπηρεσίας όπου και αναγράφονται τα στοιχεία του ιδιοκτήτη της.

- το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι ανοιχτό καθημερινές, 9:00-13:00 και 14:00-18:00.

- το τηλέφωνο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι 215 500 29 32

- εάν λαμβάνετε κάποια SMS και επιθυμείτε να διαγραφείτε, συνήθως μπορείτε να το κάνετε άμεσα στέλνοντας με SMS απλής χρέωσης τη λέξη "STOP" στον πενταψήφιο αριθμό από όπου τα λαμβάνετε.

- θα χρειαστούμε τον αριθμό κινητού σας για διερευνήσουμε κάθε αίτημα διαγραφής σας. Εάν επιθυμείτε διαγραφή από κάποια υπηρεσία και δεν τον έχετε συμπεριλάβει, παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν αναγράφοντάς τον.

- εάν επιθυμείτε, μπορείτε να ζητήσετε μόνιμη φραγή από υπηρεσίες πενταψηφίων αυξημένης χρέωσης επικοινωνόντας με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας.


Με εκτίμηση,
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Telebox

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Dear Sir/Madam,

We can confirm receipt of your message and will answer within five working days.

In the meantime, please see below for some information that you might find useful:

- Telebox offers customer care for third-party services. For further information about a specific service, you may contact the service's owner, whose contact details can be found on the service's web page or advertisement.

- our Customer Care Center is open weekdays from 9:00-13:00 and then from 14:00-18:00.

- our Customer Care phone number is 215 500 29 32

- if you are receiving SMSes from a service that you wish to terminate, usually you may do so yourself by sending an SMS, at regular cost, with the word "STOP" to the 5-digit shortcode from which you are receiving the messages.

- we will need your cellphone number in order to process every unsubscription request. If you are requesting unsubscription and you haven't included your cellphone number, please reply to this and include it.

- if you wish you may ask your cellphone service provider about permanently blocking premium-rate 5-digit shortcode services.


Kind regards,
Customer Care
Telebox

Καλησπέρα,

Η πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό που μας δώσατε έχει δρομολογηθεί. Συνήθως χρειάζεται 3 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί. Παρακαλούμε όπως μας επιβεβαιώσετε όταν λάβετε την πίστωση.

Εάν δεν εμφανιστεί η πίστωση στο λογαριασμό σας μετά από 7 εργάσιμες, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για να το ελέγξουμε.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr