Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ο ήλιος έδυσε, η φλόγα έσβησε, τα σφυροδρέπανα σκούριασαν.

Πάνος


"Και έτσι απλά κατέβηκα κι εγώ στο Σύνταγμα
Ναι είμαι κι εγώ ένας από αυτούς τους χαβαλέδες που κατέβηκαν για να πιούν μπύρες με τους κολλητούς στα σκαλάκια του μετρό και να κοζάρουν γκομενάκια.
Ναι είμαι ένας από αυτούς που θα αγοράσουν λέιζερ μπρελόκ από τους Πακιστανούς και θα φάνε καλαμπόκι από τους μικροπωλητές. Είμαι ένας από αυτούς τους ''απολίτικ'' που στις επόμενες εκλογές οι ιδεολογικά υπερφορτισμένοι πολιτικοί εγκέφαλοι που τώρα με απαξιώνουν, θα μου ζητούν την ψήφο μου, γιατί τότε θα είμαι συνειδητοποιημένος, ενώ τώρα είμαι ένας απλός χαβαλές. Δεν έχω
λέει αιτήματα και ιδεολογία. Μα δεν σας φτάνει το ότι θέλω να πάνε φυλακή όσοι έκλεψαν, ότι θέλω να ζω ισότιμα και με αξιοπρέπεια? Πρέπει να γράψω τη έκθεση των ιδεολογικών μου ιδεών και να ιδρύσω κόμμα? Δεν είναι αρκετό ότι θέλω ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?"

Είναι προφανές οτι συμφωνώ απόλυτα.

laburdius.blogspot.com  ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, διάβασε το ...

 Το 1978 σε μια συζήτηση με ένα Καθηγητή μου ( 17 χρονών ήμουν ) με ρώτησε με ποίο κόμμα είμαι, με κανένα απάντησα.

 Τότε μου έβγαλε το λογύδριο ότι " μόνο τα ζώα ( όσα πλάσματα δεν έχουν λογική σκέψη ) δεν ασχολούνται με τα κοινά".

Τώρα κατάλαβα πόσο λάθος είχε, ταύτιζε τον κομματικοποιημένο με το  "πολιτικό ον"

Δεν υπάρχουν σχόλια: